piątek, 4 października 2024

Trzeba metodę dopasować do dziecka, a nie dziecko do metody

Czy nauka czytania może otworzyć dziecku świat słowa mówionego? MOŻE! Mózg dziecka jest niezbadany i nieprzewidywalny. Dziecko z ASD, które nie mówiło, a zaczyna czytać? TAK! JEST TO MOŻLIWE. Pierwsze paradygmaty - sylaby z symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania dają pierwsze, proste słowa, a co za tym idzie sukces dziecka i jego uśmiech! Czy działa to u wszystkich? NIE, ale co szkodzi spróbować 🙂 I TAK! Mam dzieci u których zaczęła pojawiać się mowa po wprowadzeniu tej nauki czytania. Bo metodę należy dopasować do dziecka, a nie dziecko do metody!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Certyfikowany diagnosta ADOS 2

NOWE kwalifikacje, pogłębiona wiedza, nowe możliwości diagnostyczne.