piątek, 4 października 2024
Trzeba metodę dopasować do dziecka, a nie dziecko do metody
Czy nauka czytania może otworzyć dziecku świat słowa mówionego? MOŻE! Mózg dziecka jest niezbadany i nieprzewidywalny. Dziecko z ASD, które nie mówiło, a zaczyna czytać? TAK! JEST TO MOŻLIWE. Pierwsze paradygmaty - sylaby z symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania dają pierwsze, proste słowa, a co za tym idzie sukces dziecka i jego uśmiech! Czy działa to u wszystkich? NIE, ale co szkodzi spróbować 🙂 I TAK! Mam dzieci u których zaczęła pojawiać się mowa po wprowadzeniu tej nauki czytania. Bo metodę należy dopasować do dziecka, a nie dziecko do metody!
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Miałam wielką przyjemność spędzić kilka chwil z wspaniałą kobietą, pełną radości, empatii i wielkiego talentu - Dorotą Maciejec. Ostatnie m...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz